Friday, January 14, 2011

Maxideas Enterprise

Assalamualaikum,Salam Sejahtera & Salam 1 Malaysia,

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat ALLAH SWT,selawat kepada junjungan besar Nabi Muhammad SAW dan juga kepada keluarga & para sahabat baginda,tidak lupa kepada para nabi-nabi,rasul-rasul,para malaikat dan para anbia.Rasa terima kasih & penghargaan yang paling dalam  teristimewa kepada keluarga tercinta,sahabat handai dan khasnya pihak pengurusan Amaniz Management Sdn Bhd.

Syukur yang teramat sangat kerana Maxideas Enterprise telah pun menjadi pengedar Perisian ( Software ) CARIKATA E-KAMUS EDISI PREMIUM 2010/2011 yang sah selama Setahun dua bulan.

Matlamat kami adalah untuk menyedarkan para pengguna terutamanya bagi mereka yang ' lemah ' dalam penggunaan bahasa terutamanya bahasa Melayu & Inggeris.

Siapa yang patut menggunakan perisian ini?Untuk makluman anda,semua peringkat usia digalakkan menggunakan perisian ini bagi memudahkan & melicinkan urusan seharian.

Dengan Perisian (Software) CARIKATA E-Kamus Edisi Premium 2011 :

1) Terjemahkan NOTA anda dari pelbagai bahasa,sebagai contoh ( Melayu/Inggeris/Arab/Cina ) ke 10 Bahasa Utama Dunia dgn hanya 1 klik.Nota anda akan segera diterjemahkan.

2) 21 jenis kamus ( Kamus Dewan,Eng/Mal,Mal/Eng,Mal/Arab,Pelbagai Istilah DBP,Peribahasa Melayu,Antonim,Sinonim ) dan sebagainya.

3) Kamus Melayu & Inggeris mempunyai fungsi Suara ( Sebutan )

4) Semak Eja automatik dlm Bahasa Melayu

5) E-Pustaka ( Himpunan jenis2 surat,pantun,kertas2 soalan ramalan,percubaan dan peperiksaan UPSR,PMR,SPM dlm Bahasa Melayu & Inggeris )

6) Takrif Cepat ( mengetahui maksud perkataan dgn hanya 1 klik )

7) Ciri-ciri terbaru termasuk Jawi terjemah pertama di malaysia dgn accuracy 90% dan terjemah di MS WORD bahasa Inggeris,Arab,Melayu,Cina dan sebagainya.

8) 3 user/license diberikan utk memudahkan urusan anda!

9) Harga produk CARIKATA lebih berpatutan dari yang sedia ada di pasaran,di mana hanya perlu di bayar Sekali sahaja.




























Yang penting,adalah buatan MALAYSIA =)


Hubungi saya : 017- 240 8409

No comments:

Post a Comment