Wednesday, January 19, 2011

Jabatan Syariah,Fakulti Pengajian Islam UKM

Assalamualaikum,Salam Sejahtera & Salam 1 Malaysia,

Alhamdulillah dengan IzinNYA MAXIDEAS ENTERPRISE yang menjadi pengedar sah untuk Perisian CARIKATA EDISI PREMIUM 2011 telah pun mendapat kepercayaan daripada ramai pensyarah di Jabatan Syariah,Fakulti Pengajian Islam UKM untuk menggunakan perisian ini bagi memudahkan & melicinkan urusan seharian mereka.

Dan semalam,salah seorang daripada pensyarahnya iaitu Ustazah Maryam telah pun memperkenalkan produk CariKata ini kepada para pelajarnya bagi membantu mereka dalam usaha mendalami ilmu di peringkat Universiti.Alhamdulillah,produk ini diterima baik dan sebagai seorang konsultan dengan santainya saya menerangkan cara mendaftar & cara penggunaannya.Kepada adik-adik yang telah pun mendaftar,pihak kami doakan semoga dengan adanya perisian ini dapat membantu anda dalam usaha menjadi pelajar yang berkualiti dan berjaya di masa hadapan kelak.

Kepada mereka yang ingin mendapatkan perisian ini,bolehlah menghubungi saya di talian 017-240 8409 untuk membuat pembelian.

InsyaALLAH,seperti biasa pada hari Jumaat ini bersamaan 21hb Januari 2011 kami akan membuka kaunter di Masjid Bukit Aman sebelum & selepas solat Jumaat.

~ Semoga ALLAH senantiasa memudahkan urusan kita ~

Ikhlas,
Nadiah 

No comments:

Post a Comment