Thursday, September 22, 2011

Informasi sempurna mengenai Perisian ( Software ) CARIKATA E-KAMUS EDISI PREMIUM 2011

Assalamualaikum,Salam Sejahtera & Salam 1 Malaysia,



Di kesempatan ini saya ingin menerangkan secara terperinci mengenai Perisian ( Software ) CARIKATA E-KAMUS EDISI PREMIUM 2011.Untuk pengetahuan semua,perisian ini dibekalkan dengan 3 user atau lesen dalam 1 harga.

Dan kami mempunyai beberapa fungsi yang sangat menarik dan mampu untuk memudahkan segala urusan anda melalui perisian terjemah No 1 di malaysia ini.

Di antara fungsinya ialah :



1) E-KAMUS = Dalam perisian ini terdapat 21 jenis kamus yang berbeza seperti Kamus Dewan,Malay-English,English-Malay,Dictionary of Computer,Dictionary of Medicine,English - Peter Collin,English Oxford,Istilah Kejuruteraan DBP,Istilah Komputer DBP,Istilah Matematik DBP,Istilah Sains DBP,Kamus Antonim,Kamus English - Indonesia,Kamus English - Malay DBP,Kamus English - Malay Times,Kamus Indonesia - English,Kamus Malay - English Masyarakat,Kamus Melayu - Arab,Kamus Melayu - Cina Asas,Kamus Sinonim,Peribahasa Melayu,Simpulan Bahasa.




2) SEMAK EJA =  Fungsi ini pula secara Automatik akan berada di dalam Microsoft Word selepas instalasi dilakukan.Anda boleh melihat contoh seperti di atas.Melaluinya juga surat-surat yang anda taip menjadi lebih berkualiti.


3) TAKRIF CEPAT = Lebih meyakinkan tentang perisian CARIKATA ini adalah fungsi takrif cepat dibina untuk memahami sesuatu 'perkataan' dengan hanya dwi klik/double click pada perkataan yang dimahukan dengan hanya memilih kamus yang sesuai.





4) E-TERJEMAH = Menariknya ialah,ini adalah perisian TERJEMAH pertama di Malaysia yang telah dibangunkan.Anda boleh menterjemahkan ayat dari Bahasa Melayu & Bahasa Inggeris ke bahasa pilihan anda seperti Perancis,Sepanyol,Arab,Cina,Jepun mahupun JAWI melalui Microsoft Word dengan had minima 1500 patah perkataan setiap kali nota anda hendak diterjemahkan.

5) Melalui interface kami juga,anda boleh terjemahkan dari Bahasa Melayu,Inggeris,Arab & Cina ke 17 bahasa yang lain.Dan melalui perisian ini juga menyediakan contoh-contoh surat dalam Bahasa Melayu & Inggeris seperti resume,kertas kerja,soalan peperiksaan Upsr,Pmr,Spm dan Pantun.

Kelima-lima fungsi utama kami gabungkan menjadi satu bentuk perisian,dengan kemudahan 3 user atau lesen diberi,menjimatkan masa,harga yang berpatutan,dan mendidik anda secara tidak langsung untuk peka dalam setiap jenis kerja yang anda lakukan.

Untuk pertanyaan sila emelkan ke maxideas.carikata@gmail.com atau hubungi di talian 017-2408409.


Sekian,Terima Kasih!


" Kepuasan Anda,Tanggungjawab Kami! "


Ikhlas,
Nadiah



No comments:

Post a Comment