Wednesday, April 6, 2011

Ingin menjana pendapatan bersama kami di MAXIDEAS ENTERPRISE?

Assalamualaikum,Salam Sejahtera & Salam 1 Malaysia,

Alhamdulillah,bersyukur ke hadrat ALLAH SWT kerana memanjangkan & memelihara umur kita sehingga kini.

Setinggi-tinggi kesyukuran di panjatkan kerana produk perisian ( software ) CARIKATA E-KAMUS EDISI PREMIUM 2011 mendapat sambutan yang menggalakkan daripada para pengguna dari pelbagai lapisan masyarakat.Dan secara peribadi,ini adalah satu perkhabaran yang positif kerana ' sifat ' kamus masih lagi dipraktikkan walaupun tanpa menggunakan buku.

Oleh kerana itu,saya ingin berkongsi dengan para pengunjung blog ini untuk bersama-sama menjana pendapatan melaluinya.Saya ingin memberi peluang/menawarkan kepada semua para sahabat yang ingin bekerja sepenuh masa atau sambilan.Mohon untuk uar-uarkan perkara ini kepada mereka yang boleh memberikan komitmen bukan kepada saya,tetapi untuk menjana PENDAPATAN DIRI SENDIRI.

Kelayakan yang diperlukan ialah :

1) KOMITMEN 100% ( lebih kepada diri sendiri sebenarnya )
2) TANGGUNGJAWAB terhadap produk CARIKATA E-KAMUS
3) Berpengetahuan mengendalikan komputer sekurang-kurangnya MS Word.
4) Berfikiran Positif

Sekiranya anda mempunya keempat-empat kriteria ini,maka anda layak untuk menjadi agen kepada MAXIDEAS ENTERPRISE yang Sah.

Pasaran?

Jika anda mempunyai masalah tentang ini,usah gusar dan bimbang.Kebanyakan individu di Malaysia mampu membeli sebuah komputer.Jadi itu adalah prospek pelanggan anda.Dan juga kakitangan kerajaan,swasta&pelajar.Kebanyakan mereka juga menggunakan komputer di pejabat,sekolah,universiti,kolej dan sebagainya.Jadi,pasaran untuk produk ini adalah LUAS.

Sebarang pertanyaan,bolehlah menghubungi saya di talian 017-240 8409 atau emel kepada maxideas.carikata@gmail.com

Terima Kasih.

" Sesungguhnya REZEKI tu milik ALLAH.hak mutlakNYA.diberikan seluas-luasnya jika DIA mahu "

Ikhlas,
Nadiah 

No comments:

Post a Comment